Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí.
Autor | Julius Sekera |
Název organizace | Katedra sociální pedagogiky Pdf OU |
Rok vydání | 2019 |
Typ zprávy | Článek ve sborníku |
Anotace | Studie je zaměřena na možnosti vychovatelů a učitelů, jak se vyrovnat s pedagogicky náročnými situacemi v práci se znevýhodněnými dětmi. |
Klíčová slova | učitel, děti, znevýhodnění, inkluze, osobnost |
Typ výzkumu | jednorázový výzkum, srovnávací výzkum |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Poznámka | Sekera, J. Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí.. In: Studijní materiál v rámci KA5 projektu "Vzdělání základ života" . Ostrava: Ostravská univerzita Pedagogická fakulta, 2019. ISBN 978-80-7599-127-0. |
Email na řešitele | info.pdf@osu.cz |
Dostupnost | dostupný u řešitele |
Uložení zprávy | KSP PdF OU, Fráni Šrámka 3, 709 00 Ostrava |
Instituce | Katedra sociální pedagogiky Pdf OU |
Možná souvislost | Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci Počet dětí a mladých lidí Předpokládané počty dětí a mladých lidí Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti |