Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí.
| Autor | Julius Sekera |
| Název organizace | Katedra sociální pedagogiky Pdf OU |
| Rok vydání | 2019 |
| Typ zprávy | Článek ve sborníku |
| Anotace | Studie je zaměřena na možnosti vychovatelů a učitelů, jak se vyrovnat s pedagogicky náročnými situacemi v práci se znevýhodněnými dětmi. |
| Klíčová slova | učitel, děti, znevýhodnění, inkluze, osobnost |
| Typ výzkumu | jednorázový výzkum, srovnávací výzkum |
| Datum zahájení | |
| Datum ukončení | |
| Obor | AM Pedagogika a školství |
| Poznámka | Sekera, J. Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí.. In: Studijní materiál v rámci KA5 projektu "Vzdělání základ života" . Ostrava: Ostravská univerzita Pedagogická fakulta, 2019. ISBN 978-80-7599-127-0. |
| Email na řešitele | info.pdf@osu.cz |
| Dostupnost | dostupný u řešitele |
| Uložení zprávy | KSP PdF OU, Fráni Šrámka 3, 709 00 Ostrava |
| Instituce | Katedra sociální pedagogiky Pdf OU |
| Možná souvislost | Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci Počet dětí a mladých lidí Předpokládané počty dětí a mladých lidí Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti |
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)