Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Autor | Renée Grenarová |
Název organizace | PED MU |
Rok vydání | 2017 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků na 2. stupni běžných základních škol pohledem učitelů německého a ruského jazyka a tématikou sebehodnocení, jež je realizováno žáky se specifickými poruchami učení ve výuce německého a ruského jazyka jako dalšího cizího jazyka na 2. stupni běžných základních škol. Výzkum byl prováděn formou dotazníkového šetření na 200 respondentech. Hlavní cíl byl ověřit míru sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení v porování s intaktními žáky ve výuce německého a ruského jazyka jako dalšího cizího jazyka na 2. stupni běžné základní školy. |
Klíčová slova | Výuka německého jazyka, výuka ruského jazyka, specifické poruchy učení, hodnocení, sebehodnocení, výzkum, žák, učitel, |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1593689099.pdf |
Instituce | PED MU |
Možná souvislost | Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci Počet dětí a mladých lidí Předpokládané počty dětí a mladých lidí Počet živě narozených Naděje dožití |