Autor |
Dana Hlaváčková |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Bakalářská práce popisuje a porovnává elektronickou a klasickou formu hodnocení prospěchu žáků na základních a středních školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje hodnocení prospěchu žáků obecně, metody a formy hodnocení a zabývá se také výhodami, nevýhodami a porovnáním těchto metod a forem. Praktická část obsahuje výzkumnou metodu formou rozhovorů. Tato metoda byla zvolena kvůli snadnému vyhodnocení a přehlednosti relevantních výstupních dat. Rozhovory budou probíhat především s pedagogy vyučujícími na vybrané ZŠ a SŠ ve Znojmě a s rodiči žáků. Pomocí tohoto výzkumu bude zjištěno, jak jsou s tímto systémem spokojeni pedagogové a rodiče žáků. |
Klíčová slova |
hodnocení, pedagog, rodiče,žák, žákovská knížka |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, FK Gynekologie, porodnictví |
Email na řešitele |
jachymiakova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1506345664.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání |
Možná souvislost |
|